• +38 (096) 506-08-07
  • avtogazkhm@ukr.net

Варіатор УОЗ

Газоповітряна суміш горить довше, тому вимагає зрушення кута випередження запалювання, щоб

забезпечити більш повне її згоряння ще до відкриття випускного клапана.

Повне згоряння порції паливоповітряної суміші дуже важливо для отримання високих потужних

характеристик і кращої економічності палива. При неповному згорянні швидко «йдуть» теплові

зазори клапанів, підгорає їх робоча кромка і, відповідно, знижується компресія. Таки чином,

зниження витрат на паливо може скласти всього 30-35%, потужність двигуна впаде і з’явиться

ризик прогорання випускних клапанів.

p_tap_03_382__1_546369ff002ddУ зв’язку з даними фактами, провідні фахівці ГБО вирішують питання оптимізації процесу горіння

модернізацією алгоритмів роботи системи запалювання при роботі з газовим обладнанням —

установкою варіатора.

Варіатор випередження запалювання (Time Advance Processor, Spark Advance Proceccor, процесор

випередження запалювання, варіатор запалювання, октан-коректор) — це електронний пристрій,

який динамічно змінює кут випередження запалювання, розрахований комп’ютером автомобіля для

роботи двигуна на бензині, на величину, необхідну для оптимальних параметрів роботи двигуна на

газовому паливі.

Варіатор підключається до датчика положення колінчатого валу і зміщує його показання на задану

в налаштуваннях величину. Залежно від маluchkorpрки і моделі варіатора, зміщення може відбуватися на

фіксоване значення у всьому діапазоні оборотів, або (що краще) на різні значення в залежності від

оборотів двигуна. Варіатори працюють як з карбюраторними автомобілями, так і з інжекторними

(оснащеними 4-х поколінням газового обладнання). Варіатор підключають до газового

електроклапана, і включається він тільки при включенні газового обладнання, що має велике

значення для правильної роботи двигуна на бензині.

Існує кілька видів воротарів:

— Працюють з індуктивними датчиками положення колінчатого валу (ДПКВ) (Microluch IND, STAG-

TAP-03/1);

— Працюють з датчиками холла (Microluch Hall, STAG-TAP-03/2);

Варто звернути увагу, що варіатор безпосередньо підключається до газової апаратури, тому кут

випередження запалювання на бензині залишається колишній.

Таким чином, в результаті повного згоряння палива в конкретному проміжку часу, ви отримуєте:

— Збільшення потужності двигуна автомобіля;

— Захист випускних клапанів від прогару;

— Збільшення економії палива;

— Збільшення крутного моменту.

ПРИКЛАД УСТАНОВКИ варіатора Мicroluch на TOTOTA Camry ACV50

12

Бажаєте замовити послугу?

+38 (096) 506-08-07

Форма зворотнього звязку